Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007

πέντε πράγματα για μένα

Η πρόσκληση για συμμετοχή στο γνωστό παιχνίδι του 5 ήρθε από την orelia και από την natalia και θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ

* Γεννήθηκα στο χωριό Κόμποι του Δήμου Κορώνης του νομού Μεσσηνίας.
Οι συνέπειες του εμφυλίου σημάδεψαν τα παιδικά μου χρόνια.
Να, η πρωτιά μου, είμαι σε ηλικία, ο μεγαλύτερος της παρέας. Με περνά αρκετά ο Νίκος Δήμου, αλλά αυτός είναι διάσημος, δεν τον συγκαταλέγω στην παρέα.

* Στα μέσα της τρίτης δημοτικού μετοικίσαμε στην Αθήνα. Στις συνοικίες της Αθήνας εκείνη την εποχή, υπήρχαν πολλά οικόπεδα, τα κάναμε γήπεδα και παίζαμε ποδόσφαιρο. Το έχω χορτάσει..

* Η αίγλη των θετικών επιστημών, μιλάω για την δεκαετία του εξήντα, με ώθησε να σπουδάσω Φυσική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Στα φοιτητικά μου χρόνια, γνώρισα τον μεγάλο έρωτα, παντρευτήκαμε και έχομε δυο μεγάλα, τώρα πια, παιδιά.

* Σε ώριμη ηλικία , μου ήρθε μια έμπνευση, μουτζούρωσα κάποιο χαρτί και το έδειξα σε μια συνάδελφο, φιλόλογο. Είχε την ευγένεια να μου πει πως ήταν ωραίοι στίχοι – στην πραγματικότητα ήταν ασήμαντο και αδέξιο πρωτόλειο-
Από τότε ασχολήθηκα με την ποίηση, διάβασα τους νεοέλληνες ποιητές και πολλές μελέτες γύρω από την ποίηση.
Σήμερα κατατάσσω τον εαυτό μου στους επαρκείς αναγνώστες της ποίησης.

* Στα σχολεία που δίδαξα, στο περιθώριο της Φυσικής, βοήθησα τους μαθητές μου να οργανώσουν πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Είχαν ιδιαίτερη επιτυχία η θεατρική παράσταση «οι προστάτες» του Μήτσου Ευθυμιάδη στο 2Ο Λύκειο Νέας Ιωνίας, Τα μονόπρακτα του Γ. Σκούρτη και οι ποιητικές βραδιές, με ποιήματα και τραγούδια, αφιερωμένες στο Ν. Καββαδία, το Ν. Γκάτσο, το Μ. .Γκανά. στο 3ο Λύκειο του Ηρακλείου Αττικής. Εδώ δίδαξα δέκα χρόνια.
Θυμάμαι πολλούς μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό.
Ενδεικτικά: Ο Ηλίας, που σπούδασε φυσικός, Η Ελένη , ο Τάκης η Κική, η Δέσποινα, ο Κυριάκος
Και από το Ν. Ηράκλειο: ο Κυριάκος, ταλέντο στην κιθάρα, γιατρός σήμερα, -λες να παίρνει την κιθάρα του στις εφημερίες; -Η Μαρία, ταλέντο στο τραγούδι, την συνόδευε με την κιθάρα του ο αδερφός της ο Άρης, η Γιούλα και οι αδερφές της στη συνέχεια, ο Σταύρος, ο Παναγιώτης, η Βίκυ
Πολύ θα ήθελα, αυτές οι αναμνήσεις, να φτάσουν σε αυτά τα παιδιά και να προσθέσουν τις δικές τους αναμνήσεις .

Και τώρα η σκυτάλη στους:

Ioeu

Mhxerotera

Pirgaris

Jo-Anna

Chalex

Προσπάθησα να διαλέξω φίλους, που δεν έχουν λάβει άλλες προσκλήσεις.
Εάν αυτοί που προσκλήθηκαν, δεν επιθυμούν την συμμετοχή τους στο παιχνίδι, κανένα πρόβλημα, ούτε θα τους αντικαταστήσω.
Άλλωστε, οι προσκλήσεις αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, ο αριθμός των blogs στα ελληνικά είναι περιορισμένος και η ανεστραμμένη πυραμίδα, μετά από κάποιους γύρους του παιχνιδιού, θα καταρρεύσει.

Γεια σας

19 σχόλια:

pythia είπε...

να είσαι καλά!

just me είπε...

Ώστε είσαι στ΄αλήθεια πιο μεγάλος από μένα! Εγώ το 1976-77 ήμουν πρωτοετής στο Γεωλογικό της Αθήνας. Λες να είχαμε προφτάσει να ανταμώσουμε στους κλειστοφοβικούς διαδρόμους του "φυσικείου" (έκανα Φυσική και κάποια εργαστήρια εκεί _γεωλόγος δεν έγινα, πάντως).

Φυσικός, εκπαιδευτικός και ποιητής, λοιπόν. Εκρηκτικός συνδυασμός, τυχεροί οι μαθητές σου.

Να είσαι καλά!

kyriaz είπε...

Γεννήθηκα και ζω στο Νέο Ηράκλειο Αττικής.Πήγα στο 1ο Λύκειο Νέου Ηρακλείου από το 1980-1984...

Θα μπορούσα να ήμουν και μαθητής σου,δηλαδή;...

Τάσος Ν. Καραμήτσος είπε...

pythia: Σε ευχαριστώ.
Κι εσύ να είσαι καλά
just me: Το 76 κρατούσα κιμωλία και έγραφα σε μαυροπίνακα. Άρα δεν συναντηθήκαμε στα σκαλιά του παλιού χημείου.
Σε εχαριστώ για την πρόσκληση και τα καλά σου λόγια.
kyriaz: Από άποψη ηλικίας, όχι μόνο εσύ, αλλά όλη - σχεδόν - η παρέα θα μπορούσε να είναι μαθητές μου.
Όταν πήγα στο Νέο Ηράκλειο είχες αποφοιτήσει.

ioeu είπε...

Τάσο, σ' ευχαριστώ για την πρό(σ)κληση.

Η θέση σου στην πυραμίδα μου κατοχυρώθηκε...

Mh Xeirotera είπε...

@just... to 76 genithika (sthn Athina)!

Agaphte Taso, se efxaristo gia tin evgenikh su prosklish. Antapokrinome edo, den to ekana sto blog mu (ke niotho ke ligo asxima gi' auto apenanti se sena alla ke se allous filous) dioti exo stadiaka paraxorisei th thesh mu se kapies morfes, oles athoes ke enoxes, oles thites ke thimata.

Idou 5 pragmata gia mena:

1) To agaphmeno mu xroma einai to kokkino... me diafora.

2) Exo mania me rologia ke flitzania, den ta xorteno. Apla.

3) Agapo th magirikh. Otan mpeno sthn kuzina den exo sinkekrimeno skopo... einai ena taksidi, protistos synesthimatiko. Exo adinamia stis stafides (tis vazo stis salates) ta paksimadia ke th mavrh zaxarh.

4)Me synarpazun ta taksidia. Sta 16 ekana to proto mu monaxiko taksidi. Meta ap' auto ola allaksan.

5)Molis mu pun "pes mas kati na gelasume", xano to xiumor mu, oso diatheto diladi.

Se efxaristo ksana!

Kalhmera :)

Χαρυβδιςς είπε...

tyxeroi mathhtes DASKALE tyxeroi ki emeis..

Desposini Savio είπε...

εγώ Τάσο θέλω να μουτζουρώνεις το blog σου..
καλημέρα!

Laura είπε...

saudações de Portugal para todos. que letra linda mas não entendida....Abraços.

Orelia είπε...

γεια σου γλυκε συναδελφε!
(βαλε πως δεν τοχω πει αυτο ποτε σε αντρα.. :)) )

ξερεις πως ανηκεις σε ενα μεγαλο μεγαλο καταλογο Φυσικων που ασχολουνται με τη Δημοσια εκπαιδευση, κανουν πολιτιστικες εκδηλωσεις με τους μαθητες τους και ασχολουνται με τον ενα ή αλλο τροπο με την ποιηση και το θεατρο;;
πολυ μεγαλη οικογενεια Τασο!
(οχι! εγω δεν ανηκω σε αυτην κατα ενα μερος..! :)) )

να κανεις ο,τι αγαπας...
καλη αυριανη βρε!

Θεοδόσης Βολκώφ είπε...

Ε ρε ζέστα που αναδύεται άμα ο λόγος είναι απλός και αληθινός... Δάσκαλε... τα σέβη μου... και όχι απλώς επαρκής αναγνώστης... μη λέμε και ό,τι θέμε, Δάσκαλε!!! Όλα κι όλα...


Βολκώφ

george.pirgaris είπε...

Κανονικά δε παίζω τέτοια παιχνίδια, αλλά μια και ο φίλος Τάσος Καραμήτσος με προέτρεψε θα προσπαθήσω.
1. Γεννήθηκα σε ένα μικρό χωριό στη Καλλιθέα Θηβών, όπου και διαμένω. Σπούδασα οικονομικά στο Αριστοτέλειο στη Θεσσαλονίκη.
2. Είμαι παντρεμένος με δύο παιδιά (να μου ζήσουν ευχαριστώ)
3. Όμως νοιώθω ακόμα 20 ετών. Κακό αυτό για έναν πατέρα.
4. Αυτό που ήθελα να κάνω στη ζωή μου, είναι να έχω ένα ξύλινο σπίτι δίπλα σε ένα ποτάμι και μόνο να γράφω. Με τη ευκαιρία ζητώ χρηματοδότη γι' αυτό μου το όνειρο...
5. Ε αφού μιλάμε για αλήθειες, να πω και την τελευταία, που ίσως δεν αρέσει στους φίλους μου λογοτέχνες. Στις περασμένες δημοτικές εκλογές εκλέχτηκα δημοτικός σύμβουλος και αυτή τη στιγμή είμαι πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τανάγρας. Όχι δεν αισθάνομαι πολιτικός, θέλω να πιστεύω οτι αυτό θα είναι μια μικρή παρένθεση στη ζωή μου.

Τώρα λέει πρέπει να πετάξω το μπαλάκι σε άλλους 5 φίλους
θοδώσης βολκώφ†
έκτωρ
ελληνίδα
ρεγγίνα
σερένιτυ

reginarosasamat είπε...

Καλησπέρα Τάσο,δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στο blog σου, αλλά δεν είμαι και πολύ των σχολίων.

Πύργαρη, ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά δεν είμαι εγώ για τέτοια! :)

Τάσος Ν. Καραμήτσος είπε...

Ioeu: Σε ευχαριστώ για τη θέση που μου κράτησες στην πυραμίδα σου

Mhxeirotera : Σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης και για τα πράγματα που μας εκμυστηρεύτικες

Χαρυβδιςς: Σε ευχαριστώ για τον τίτλο του δάσκαλου που μου απένειμες.

Desposini savio : Το μουτζουρώνω, όπως βέπεις…

Laura : Καλησπέρα

Orelia : Άγγιξες τις πιο ευαίσθητες χορδές μου. Ψοφάω για τρυφερότητα…
Ανταποδίδω…
Όσο μπορώ…
Τον κατάλογο των Φυσικών τον υποψιάζομαι. Ξέρω λίγους
Καλησπέρα

Θεοδόσης Βολκώφ : Με κολακεύει ο τίτλος του δάσκαλου. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

Pirgaris :1. Σε ευχαριστώ που αποδέχτηκες την πρόσκληση.
2. Να σου ζήσουν
3. Εγώ νοιώθω 18. Συμπάσχω με τους τελειόφοιτους που αναζητούν μια θέση στο Πανεπιστήμιο. ( Ο συντελεστής για να περάσεις στην πραγματικότητα πλησιάζει το 3,5 )
4. Για το ξύλινο σπιτάκι δίπλα στο ποτάμι προσφέρω 3 κυπαρίσσια, από τη Μεσσηνία. Έλα το καλοκαίρι να τα κόψεις ( Μετά τον καφέ στη βεράντα)
5. Μακάρι, όσοι ασχολούνται με τα κοινά, να είχαν το δικό σου ήθος

Regina_boukoura Σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου στο blog μου. Δεν είναι απαραίτητα τα σχόλια, αν δεν έχεις κάτι να πεις

reginarosasamat είπε...

Η σιωπή δε σημαίνει ότι δεν έχουμε να πούμε κάτι. Σε μένα προσωπικά σημαίνει άλλα πράγματα, ειμαι γενικώς σιωπηλή, μέχρι να γνωρίσω καλύτερα. :)

chalex είπε...

Όταν η ευγένεια είναι ανυπόκριτη σκλαβώνει, αγαπητέ συνάδελφε, κι έτσι δεν μπορώ να αρνηθώ την πρό(σ)κληση να μιλήσω για μένα, χωρίς να πετάξω το μπαλάκι...
Γέννημα της ηλειακής γης (Αμαλιάδα), εκεί τελείωσα και τη Β/θμια εκπαίδευση. Στη συνέχεια σπουδές στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και ακολουθεί πορεία επαγγελματική σε σχολεία ανά την Ελλάδα και τη Γερμανία με παράλληλες σπουδές ειδίκευσης στο Αρχαίο Ελληνικό Δράμα (διδακτορικό στον Ευριπίδη, Γυναικεία Δράση, εκδίκηση και επιβολή, Μήδεια, Ιππόλυτος, Εκάβη). Θητεία 4ετής στο Παν/μιο του Άαχεν για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Νόστος και τώρα στο Πειραματικό Λύκειο Αναβρύτων.
Διάφορες απόπειρες γραφής που έδωσαν άρθρα και βιβλία και πολύ αργά η κατάκτηση της τόλμης να εκτεθώ με στίχους που πάντα έγραφα και φύλαγα για μένα.
Είμαι παντρεμένη και έχω τρία παιδιά (αγόρια).
Χαίρομαι που στην παρέα βρίσκονται κι άλλοι εργάτες της τάξης και διατηρούν αυτή την ευαισθησία που, νομίζω, εν πολλοίς την χρωστάμε και στους μαθητές μας.
Να είσαι πάντα καλά φυσικέ και ποιητή Συνάδελφε!

pythia είπε...

Καλημέρα από μία που νιώθει δε νιώθει 3 ετών... (Οk δόντια έχω βγάλει)

rockerblogger είπε...

Τάσο, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΥΓ
Στους ποιητές, μόνο ποίηση!

Καλή συνέχεια!

Τάσος Ν. Καραμήτσος είπε...

Regina_boukoura: Θα περιμένουμε λοιπόν…
Chalex: Σε ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκληση και γι΄ αυτά που μας εκμυστηρεύτηκες.
Μιλάς για τα βιβλία σου με μια λέξη μόνο.
Θα ήθελα να μάθω τίτλους και εκδότες ( Έχω και e-mail )
Να είσαι πάντα καλά.
Pythia: Όταν αλλάξεις τους νεογιλούς τα ξαναλέμε…
Rockerblogger: Χάρηκα που συνεχίζεις την παρουσία σου ανάμεσα μας.
Εκείνη η λευκή φωτογραφία – την πρόλαβα- προκαλούσε κρυάδα.
Εγώ σε ευχαριστώ
Να είσαι πάντα καλά